Project omschrijving

Groene Hart Ziekenhuis

Het Groene Hart Ziekenhuis uit Gouda is wat je noemt een ‘totaalklant’ van Harvest Creative. Harvest is betrokken bij de ontwikkeling van communicatie in al haar verschijningsvorm. Het Groene Hart Ziekenhuis werd door het AD in 2015 uitgeroepen tot het vijfde beste ziekenhuis van Nederland. Een bijzondere prestatie, die een bijzondere groei kenmerkt. Harvest is er trots op om aan deze groei te mogen bijdragen. Van campagnevoeren door de tijd heen en print, tot aan het maken van infographics, animaties en motion graphic producties. Onlangs ontwikkelden we samen met het communicatieteam een vernieuwde communicatiestijl. Gebaseerd op de uitkomsten van een brainstorm sessie werd het ‘Samen..’-concept ontworpen. De strategie van de Patiënt als Partner en het omzien naar elkaar staan hierin centraal. Het gestelde doel: vanuit het hart van het strategisch plan, eigenheid en gerichte proposities over de bühne brengen. In oktober is de eerste campagne gelanceerd door middel van een mix van outdoor en online (social media) exposure. Voor een ziekenhuis in beweging, mocht motion natuurlijk niet ontbreken. Ook het groene hart doet mee!